Author Topic: [IC] GMK Why?  (Read 6544 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline vishydesigns

  • Thread Starter
  • Posts: 217
[IC] GMK Why?
« on: Fri, 01 April 2022, 14:29:08 »
GMK Why?

So I was sitting on my phone yesterday and thought to myself, shoot, I haven't made anything for April Fools. I've been busy with school stuff. So I hopped on my computer and started looking at some stuff for inspiration. Then, all of a sudden one single word came to me - Why? So I thought of one of the stupidest things I could think of that would have you all thinking "Why the **** would he do this?*

Why are you still reading this?

So without further ado, here's GMK Why?

IC Form

Kits

Yup - Even the Kitting - That's what you get


Renders

Titan65 by Phase Studio



MB-44 by MelonBred


Fuji65 by CMM Studio



Bloq by THOK


Colors

Relax - Its just WS1 and CR, dont worry about it

Vendors

Why would you want vendors? Why would you want to be a vendor for this?

FAQ
Why GMK?

Why are you asking?

How expensive will this be?

Why do you care?

Why did you do this?

Honestly I don't know


Thanks

Thanks to everyone I learned from. KRK and my PC for working. My quick thinking and hands that helped me to complete this in less than 24 hrs

Thanks for looking.





Offline vishydesigns

  • Thread Starter
  • Posts: 217
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #1 on: Fri, 01 April 2022, 14:32:10 »
Why did I reserve this spot?

Offline TheNeonKnight

  • Posts: 25
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #2 on: Fri, 01 April 2022, 14:35:08 »
why tho

Offline Laur

  • Formerly dudeship
  • Posts: 163
  • Location: uk
  • gmk retro runic
    • wip
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #3 on: Fri, 01 April 2022, 14:35:28 »
this was done last year lol

Offline Sandy

  • Formerly cogitoergofemme
  • Posts: 151
  • Location: Orlando, FL
  • Sandy - Peach Tray Maker
    • the peach  studio
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #4 on: Fri, 01 April 2022, 14:43:58 »
The fact that you pulled this off in a day. good job nice renders
🍑C11🍑KWA.6🍑GPK60 47-GR1RE🍑Vast60🍑Rose60🍑EHKB🍑Viktus Sinne🍑Boop65🍑Jelly60 Pro🍑Fuji65🍑Ginkgo 65🍑S7.7🍑Treasure Type-9 II🍑Thermal R2🍑Jelly 60🍑


Offline treeleaf64

  • Posts: 1800
  • Location: The Dead Rainforest
  • Not audiophile
    • treeleaf64
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #5 on: Fri, 01 April 2022, 15:04:24 »
this was done last year lol




Hmm should I say the same thing about your projects xX_lol_Xx?
treeleaf64: https://discord.gg/dMSaFY6qVW

I lived by the window as he talked to himself
This silence of tongues it was building

Offline ankit

  • Formerly ankit-sachdeva
  • Posts: 374
  • discord.gg/ankit
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #6 on: Fri, 01 April 2022, 15:07:31 »
this was done last year lol




Hmm should I say the same thing about your projects xX_lol_Xx?

hello mr treeleaf ayaya

Offline LaserCrafter

  • Posts: 165
  • Location: lmao
  • reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #7 on: Fri, 01 April 2022, 15:10:43 »
hi does this thocc?
Keyboard Collection: Thermal Seq2, Orion v2.5, Orion v3, Realforce 87u, Viper v3, NMB RT8756CGR, Unicorn x Legend, Das 2, TC-V3, Jetfire

Keyset Collection: OG Cherry HAD Doubleshots, CRP 2551 R4, Muted 2, Cyan R1, WoB, DCS Wyse, ISO OG POM

Offline herbologist

  • Posts: 89
  • Location: out of it
  • beige enjoyer. send help.
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #8 on: Fri, 01 April 2022, 15:12:05 »
this was done last year lol




Hmm should I say the same thing about your projects xX_lol_Xx?
Treeleaf burns hit different

Sent from my Pixel 6 Pro using Tapatalk


Offline _IanOfEarth

  • Posts: 45
  • Location: Earth (Cupertino, CA, US)
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #9 on: Fri, 01 April 2022, 15:44:21 »
This kitting is ****ing goated. Alice/Arisu, macOS/Linux 7u support, UK ISO. It's beautiful.

Offline JohnYYZ

  • Posts: 189
  • Location: Vancouver, Canada
  • KanataKeys.co
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #10 on: Fri, 01 April 2022, 16:06:25 »
Please, lead time for GMK is really long, have you consider running this with Milkyway?

Offline Keeblet_257

  • Posts: 170
  • Location: inside a house maybe
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #11 on: Fri, 01 April 2022, 16:08:38 »
Please, lead time for GMK is really long, have you consider running this with Milkyway?
I think this is a april fools joke John

Offline XiXora

  • Posts: 122
  • Location: UK
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #12 on: Fri, 01 April 2022, 16:52:03 »
Annoyingly, perfect kitting for 95% of my uses. More like GMK Cry.

Offline AuroraCamo

  • Posts: 11
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #13 on: Fri, 01 April 2022, 23:48:04 »
This is actually insanely amazing kitting. Plz consider labelling 1-0, 0-1 too pl0x


Offline paperassgasket

  • Posts: 454
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #14 on: Sat, 02 April 2022, 00:23:00 »
40's in base... you got my vote.
Why not?

Offline udller

  • Posts: 198
  • Location: Straya
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #15 on: Sat, 02 April 2022, 11:19:11 »
that numpad slaps hard. i really do like this

Online JQ27

  • Posts: 85
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #16 on: Sun, 03 April 2022, 08:18:38 »
Please, lead time for GMK is really long, have you consider running this with Milkyway?
I think this is a april fools joke John
Not with that attitude it isn't.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk


Offline heavyheaded

  • Posts: 70
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #17 on: Sun, 03 April 2022, 23:00:31 »
Seriously tho, why not do a dual-legend QWERTY+COLVERAK or something like that? A big reason none of us even attempt to try "more efficient" layouts is that the initial learning curve, and maybe this could help that.

Offline Jefff

  • Posts: 152
  • Location: California, USA
    • jlabs.co
Re: [IC] GMK Why?
« Reply #18 on: Thu, 07 April 2022, 02:09:09 »
I'd vendor this, can't answer Why though