Author Topic: Zomg, got try dis'  (Read 1348 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tp4tissue

  • * Destiny Supporter
  • Thread Starter
  • Posts: 13547
  • Location: Official Geekhack Public Defender..
  • OmniExpert of: Rice, Top-Ramen, Ergodox, n Females
Zomg, got try dis'
« on: Mon, 22 May 2023, 15:50:46 »
Jerky made from ****ake mushroom stems.

It' taste exactly like beef, the texture is uncanny. great flavor overall, without the beef (sour stank).

Warning, highly addictive, can't stop, umamisplosion.



299271-0

Pretty pricey, Tp4 will attempt DIY.

Offline CaesarAZealad

  • Posts: 370
  • Location: Boston, MA
  • Racc
Re: Zomg, got try dis'
« Reply #1 on: Tue, 23 May 2023, 15:33:58 »


Pretty pricey, Tp4 will attempt DIY.

Lmao good luck
One, Two, Three, Four, Five, Six, Seven, Eight, Nine, Ten, Eleven, Twelve, Thirteen, Fourteen, Fifteen, Sixteen, Seventeen, Eighteen, Nineteen, Twenty... Yeah that seems about right.
"Ask your mother how good I can use more than two fingers." - Caesar, 2023

Offline JakeO

  • Posts: 0
Re: Zomg, got try dis'
« Reply #2 on: Fri, 26 May 2023, 06:37:07 »
Jerky made from ****ake mushroom stems.

It' taste exactly like beef, the texture is uncanny. great flavor overall, without the beef (sour stank).

Warning, highly addictive, can't stop, umamisplosion.

Show Image


(Attachment Link)


Pretty pricey, Tp4 will attempt DIY.

Shouldn't be too hard to make as long as you have low temp oven/dehydrator right? How much cal was it per pack btw(looks absolutely delish). Just gotta find right spice balance
Jake
Hiking/gym enthusiast
Currently prepping for a half-marathon.
Fav online sports store - https://gritroutdoors.com/

Offline chyros

  • a.k.a. Thomas
  • * Esteemed Elder
  • Posts: 3473
  • Location: The Netherlands
  • Hello and welcome.
Re: Zomg, got try dis'
« Reply #3 on: Fri, 26 May 2023, 09:04:51 »
TP4 might want to try this:

Check my keyboard video reviews:


Offline noisyturtle

  • * Exalted Elder
  • Posts: 6419
  • comfortably numb
Re: Zomg, got try dis'
« Reply #4 on: Fri, 26 May 2023, 16:33:44 »
mushroom ketchup is legit. doesn't taste anything like, or even pour like ketchup, but it tastes good.